5 MOTIVE SA ALEGI TRICOURILE PERSONALIZATE PENTRU AFACEREA TA
De ce ar trebui sa investesti bani pentru a face tricouri personalizate? Nu ai putea sa investesti in altceva? Adevarul este ca ai putea, dar mai jos iti voi da 5 motive pentru care ar trebui sa faci tricouri personalizate pentru compania ta si modul in care acestea iti pot aduce inapoi de 10 ori mai mult decat ai investit.
1 – Marketing
De ce fabricatii de masini isi pun logo-ul in fata si spatele masinilor? Pentru ca acest lucru le ofera promovarea gratuita in fata a sute de oameni zilnic, iar majoritatea acelor oameni sunt potentiali clienti. Lasand logo-ul la o parte ar fi o greseala teribila.
De fiecare data cand cineva iti poarta tricoul atunci cand merge la cumparaturi, sau pur si simplu se afiseaza in public, acea persoana iti promoveaza brandul, pe gratis.
2 – Spiritul de echipa
Nimic cu adevarat memorabil a fost facut fara ajutorul unei echipe. Chiar si atletii din sporturile 1 la 1 nu sunt nimic fara antrenorii, sponsori si familiile acestora. In plus, este dovedit faptul ca cele mai performante echipe sunt cele care au formata o legatura stransa. Cum creezi aceasta legatura?
O metoda ar fi introducerea unei “uniforme”. Studiile arata ca uniformele cresc increderea in sine a angajatilor, satisfactia pe care o au fata de locul de munca, iar pe langa asta ajuta si la credibilitate.
Nu uita faptul ca acest lucru nu trebuie sa tina doar de interiorul firmei. Clientii sau fanii brandului tau pot sa fie o parte din echipa. Variaza un pic designul pentru clientii tai, dar pastreaza aceiasi tematica si coloristica, astfel poti sa dai nastere sentimentului de apartenenta fata de brandul tau.
3 – Loialitatea clientilor
Foloseste tricouri pentru a mentine brandul tau in mintile clientilor tai principali. Ai oportunitatea de a duce brandul tau in casele lor, asa ca profita de ea. De exemplu, cei de la Twich au facut hanorace personalizate care erau oferite in trecut doar VIP-urilor. Rezultatul – 2000 de vanzari catre ambasadori ai brandului satisfacuti, aducand si profit dar si loialitate.
4 – Recompense
Oamenii adora sa castige premii. Ofera-le un tricou gratuit pentru ca au facut o achizitie mai mare si cu singuranta ii vei mentine interesati in brandul tau.
Un tricou te costa putin, dar aceasta metoda iti va aduce beneficii mari pe termen lung. Incearca cu cativa dintre clientii tai si observa care sunt rezultatele.
5 – Profit
Nu in ultimul rand, poti sa vinzi tricouri personalizate pentru a face bani. Poti face acest lucru online sau offline. Daca organizezi un eveniment, poti sa vinzi tricouri limitate participantilor, acest lucru ar putea sa fie care un factor motivant pentru a participa la eveniment.
Daca vinzi online, sunt o multime de procesoare online care se vor ocupa de tot pentru tine. Inainte sa incepi printarea acestor tricouri, analizeaza-ti audienta. Gandeste-te ce ar purta, ce culoare, ce tip. Intreaba-i din timp ce ar dori sa poarte si implica-i si pe ei in proces.